fredag 3 juni 2011

Mingel hos Oriflame


I tisdags så var jag bjuden på sommardrink och visning av deras nya kollektion Blue Lagoon hos Oriflame koncept store i Stockholm.
Makeupartisten Jonas Wramell berättade lite om sin inspiration för looken Blue Lagoon och visade även oss när han sminkade Valerie Aflalo. Han berättade under tiden han sminkande henne om hur man ska applicera bronzer (inte på näsan och hakan utan vid hårfästet, vid kinderna) och att den blå pennan blir finast om man suddar den med fingrarna.


Det bjöd på fantastiska snittar både bitar med getost och tomat men också dessa fantastiska erfterättssnittar. Jag provade nog en av varje (minst....) och de var helt fantastiska.
Vi fick också champange och fina blåa drinkar.

Valerie Aflalo som var Jonas modell är också en fantastisk designer. Jag har varit inne på hennes sida och tittat på den senaste kollektionen och den är väldigt fin och söt. Måste säga att jag älskar henne ögonbryn...
Valerie och en skymt av Kristina Norman i bakgrunden.

Hon och Oriflame har också ett sammarbete där Valerie har desginat ett accessoarkollektion med två snygga väskor.

Kollektionen Blue Lagoon ser väldigt fin ut, jag har inte hunnit testa produkterna ännu men jag är superglad att jag fick med den blå penna som jag faktiskt blev mest exalterad av! Solpudret ser väldigt fint ut med sitt vågmönster och guldsprej. Själva guldet kommer att förvinna efter några användingar. Det finns också en penna i guldbrons som jag är nyfiken och som jag kanske måste köpa....
Träffade också en massa trevliga bloggare som jag däremot inte lyckades få några bra bilder på....
Jag och Sanna, bilden är lånad från Beleza-Tina

2 kommentarer:

  1. Kerstin: Det var mycket trevligt men väldigt varmt.... Är så kul att få träffa likasinnade så att säga!

    SvaraRadera