onsdag 15 juni 2011

Leverans från Ebay: KleanColor Chunky Holos


Jag kunde inte låta bli att klicka hem några lack från KleanColors efter att Sminkan lagt ut bilder på sina.

Jag var tvungen att vara ute på ebay i några dagar på jakt dem eftersom det verkade sälja slut snabbt som attan men tillslut så lyckade jag få tag på de flesta av dem som jag ville ha.

Lacken kostade $2 st och frakten var i flate rate box för $15.



Jag köpte:

Chunky Holo Purple

Chunky Holo Teal

Chunky Holo Candy

Chunky Holo Black

Chunky Holo Fuchsia

Disco Ball



Jag swatchade dem lite snabbt på ett nagelhjul, ni kanske kan ana er till färgskiftningarna i vissa lack bara? Disco Ball är inte ett blått glitterlack utan har små glitter i olika färger. Ordningen är samma som ovan från vänster till höger. Jag har två lager på bilderna.


Jag måste säga att de faktiskt är mycket finare än vad jag hade trott, men precis som Sminkan säger så tror jag nog inte att man kanske behöver alla de olika färgerna av Chunky Holo eftersom de är ganska lika varandra och fråga är hur mycket det syns ovanpå ett annat lack....

Vi får se helt enkelt men under tiden så nöjer jag mig med glädjen som jag får av att titta på dem i flaskorna. Ett av de Chunky Holo lack som jag inte har fått tag i är Chunky Holo Chrome som verkar helt underbar....

Vill man kika på hela Kleancolors sortiment så kan man spana lite här, deras bilder på nagellack är faktiskt bra!



Vill man köpa KleanColor så är det nog ebay som gäller eller också kan man spana in en webshop som Neglelakkmani tipsar om.

4 kommentarer:

  1. Jag var också tvungen att klicka hem dessa! Kunde inte bestämma mig så det fick bli ett i varje färg av Chunky Holosarna. Superfina men luktar riktigt starkt!

    SvaraRadera
  2. Kerstin: Visst är det!

    Emelie: Ja de luktar mycket faktiskt men ack så fina....Såg att den säljare som jag köpte ifrån har Chunky Holo Chrome men jag missade den... lite irriterande så där. Ska bli spännande att se dina lack!

    SvaraRadera
  3. Ooh nu blev jag väldigt köpsugen! Har inte hört talas om märket innan heller ^^ Måste se till att skaffa mig ett par nya lack!

    SvaraRadera