torsdag 9 juni 2011

Leverans från Garden of Wisdom


Garden of Wisdom har dykt upp på många bloggar på sista tiden och även jag har trillat dit.
Har varit väldigt sugen på att prova produkter från Garden of Wisdom sen jag såg Fröken Rosa och Julia blogga om det och även om det har dröjt ett tag så har jag nu lagt och fått min första beställning.
Funderade först om jag skulle slå till på ett skin care kit men valde sen att köpa några prover istället men det kan tänkas bli ett litet kit vid ett senare tillfälle.

Jag beställde:

Jen's Green Tea Shea Cleanser

Banana Healing Spray

Oh NO! What did I do to my skin?!?!? serum

Veggie Azule Face cream

Pineapple/ Wine Enzyme gel

och så fick jag också ett prov på Honey-Shea Beauty bar.

Jag har redan börjar använda mig av produkter men eftersom jag bara har använt mig av dem två gånger så kan jag inte riktigt uttala mig med mer än att det verkar lovande.
Produkterna som jag har beställt ska fungera för känslig hy så vi får se hur det går.
Håller redan på att spåna på en ny beställning......

Har ni testat något från Garden of Wisdom eller har några favoriter därifrån som kan tipsa om?

3 kommentarer:

  1. Säg vad du tycker sen! Om det var värt det... :-D

    SvaraRadera
  2. Elena: Det verkar lovande och det är inte särklit dyrt heller. Proverna kommer nog att räcka ett bra tag tror jag. Absolut kommer att göra en recension sen!

    SvaraRadera
  3. Åh vad spännande... gillar att hör aom nya produkter jag aldrig har hört om :)

    SvaraRadera