måndag 20 juni 2011

Illamasqua Skin Base





Den 23 juni släpper Illamasqua en ny produkt som är inspirerad av BB cremes och som ska fungera både som foundation och hudvård. Skin Base ska kunna användas som primer, concealer eller foundation och ska jämna ut och balansera hudtonen samtidigt som det inte ska synas att man använt foundation.
Skin Base kommer i 18 nyanser och finns på Illamasqua från den 23 juni och kostar £25.
Självklart så blir man lite nyfiken eftersom det låter så fantastiskt och jag tror att det nog kommer att bli ett köp såsmåningom.

Promobliden till denna är nog det som jag tycker är mest fantastiskt, så otroligt vackert!
Det är makeupartisten Clare Lille som står bakom denna bild och hon har använt:

Cream Pigment in Dab
Powder Blusher in Hussy
Precision Ink i n Glister
Eye brow Cake in Peak
Sheer Lipgloss in Tantrum

Naglarna är skapade av Marian Newman med det svarta matta lacket Scorn och det lila lacket Jo'Mina .

8 kommentarer:

  1. Vacker promobild. Ska testa lila ögonskugga och rosa eyeliner. Det var grymt snyggt:)

    SvaraRadera
  2. Den lockar mig riktigt mycket också, får hoppas man väljer rätt nyans bara! lite rädd att de ska gå helt fel där...

    SvaraRadera
  3. SminkJante: Visst är den fantastisk! Är väldigt kär i promobilden! I mailet som jag fick så ser allt däremot mer lila ut än vad det ser ut på bilderna som jag lade. Har faktiskt provat lila med rosa eyeliner, grymt snyggt! Kommer upp senare idag.

    SvaraRadera
  4. Caroline: Det är ju lite svårt det där när man ska beställa över nätet, önskade att det kunde finnas prover som man kunde beställa.

    SvaraRadera
  5. Det känns som det är dags för mig att testa mina första Illamasqua-grej :)

    SvaraRadera
  6. Jag är helt sjukt sugen på något från Illamasqua, har hört så mycket gott om märket! Och promobilden är ju helt underbar, ska också prova den där kombon!

    SvaraRadera
  7. Kerstin: Jag gillar verkligen Illamasqua, har en del grejor från dem och jag gillar dem verkligen! Är sjukt sugen på att prova denna men ska se hur färgen passar för Pssion först...

    Honi: Älskar deras promobilder, finns inga som gör så otroligt snygga och inspirerande! Illamasqua har otroligt mycket fint som man skulle vilja ha.....

    SvaraRadera
  8. Right herе is thе perfect blog foг anyone whо wіshes
    to find out abоut this tοpіc. You гealizе a whοle
    lot its аlmost tough to argue with yοu (not thаt I ρеrsоnally
    would want tο…HaΗa). Үou certainly ρut а fresh spіn on a
    subjeсt that's been written about for a long time. Great stuff, just great!

    my webpage :: walmart garden center

    SvaraRadera