tisdag 21 juni 2011

Hafl Baked Sparkling Beach

Seghet på morgon straffar sig i att man är tvungen att sminka sig fort, jag vill ha mer än mascara så jag tog fram min Naked palett och bestämde mig för guld!
Sedan så tyckte jag det var lite tråkigt och slog till på turkosblå eyeliner vid den nedrefransraden och toppade det hela med rosalila läppar.

Ansikte:
Nvey Eco Moisturising Fluid foundation i 510
Skin Food Dark circle concealer creme i 01
Lumire Minerals Salmon Concealer
The Body Shop Roseflower blush i Pink
The Body Shop Honey Bronze bronzing powder i 02 Fair
matte

Ögon:
Urban Decay Primer Potion
Urban Decay Naked
Urban Decay Buck
Urban Decay Half Baked
MAC Sculp & Shape i Accentuate
Make up Store Sparkling Beach eyeliner
D.j.v Beautenizer Fiberwig LX mascara

Läppar:
MAC Play Time
Superenkelt och fort, grundade med UDPP. Lägger Naked i globlinjen med en fluffig borst, förljer därefter upp med den mörkare Buck för att fördjupa globlinjen lite till. Över locket lägger jag skuggan Half Baked och som highlighter har jag den hudfärgade skuggan Accentuate.
Längs med den nedre fransraden så suddar jag in lite Sparkling Beach för att få in lite mer färg i allt. Till detta så har jag ett lilarosa läppstift, Play Time.

2 kommentarer: