onsdag 15 juni 2011

China Glaze Island Escape

V.25 släpps China Glaze senaste kollektion, Island Escape, i de svenska butikerna.
Kollektionen innehåller 6 st lack i riktigt somriga och glada färger.

Papaya Punch- Orange creme
108 degrees- Fuchsia med microglitter
Seniorita Bonita- Lila med microglitter
Blue Iguana- Blå med microglitter
Cha Cha Cha- Grönt med skimmer
Electric Pineapple- Limegrön creme

I USA så har jag för mig att de släpptes redan i april så det finns swatches hos: Temptalia, VampyVarnish och Scrangie.
Nailtastic och Sminkan har swatchat hela kollektion också.

Jag tycker att färgerna är helt fantastiska!
Min favorit är nog Seniorita Bonita men det är lite svårt att välja, alla färgerna ser så otroligt fina och roliga ut!

3 kommentarer:

  1. Lila, grön och blå frestar mig mest!

    SvaraRadera
  2. Jag är nog mer sugen på orange och blå !!!

    SvaraRadera
  3. Kerstin: Visst är de läckra!

    Emma: Den oranga är bra häftig!

    SvaraRadera