torsdag 16 juni 2011

The Body Shop Body Butter Duo


Den 7 juli så släpper The Bodys Shop en väldigt rolig produkt, Body Butter Duo.
Body Butter Duo är en väldigt smart lösning där man i en burk får två olika sorters fuktighetskräm, en för normal hud och en för torr hud.

Body Butter Duo kommer att finnas i fyra dofter:
Floral Açai
Vanilla
Macadamia
Sweet Pea
De kommer att kostar 185 kr
Jag luktade på två av dessa när jag var på bloggmiddagen med DaisyBeauty och The Body Shop och fastnade för Floral Aça. Sweet Pea var inte heller dum. Jag kommer förmodligen att slå till på Macadamia om jag känner mig själv rätt.

Jag älskar Body Butter, det är den enda kräm som återfuktar ordentligt under vinter och jag har använt dem sen ja....jag vet faktiskt inte riktigt hur många år. När jag första gången besökte The Body Shop så gick jag på högstadiet och mitt absolut första köp var Mango Body Butter och på den vägen är det.

Ser riktigt mycket fram emot när dessa landar i butik så man får lukta lite mer på dem.

1 kommentar: