söndag 29 maj 2011

Rabatter: Memorial Day sale

På måndag så är det Memorial Day i USA och detta firar en del webshopar med rabatter.
Jag blir otroligt sugen på att handla från de flesta av ställen nedan......

Cherry Culture har 20% rabatt på sitt sortiment fram till den 31 maj med koden MDS20
De har en massa roliga märken såsom NYX, Milani och Sinful Colors.

Coastal Scents har 20% rabatt och det gäller denna helg.
Jag älskar deras Hot pots och har ett gäng, swatches kan se här,här och här.

OCC Makeup har också 20% rabatt.
To redeem the discount, please follow these steps carefully:

1. Visit http://www.occmakeup.com/disc.php

2. Login with the following information:
User Name: guest
Password: 0530


Lumiere Minerals har 35% rabatt om man handlar för $15 eller mer. Gäller tills den 30 maj.
Jag har deras salmon concealer och deras mineral foundation så det kan jag definitivt rekommendera.


Cult Nails har tag köp fyra och få den fjärde gratis med koden NEVERFORGET.
De har otroligt snygga nagellack, Temptalia har några swatches.

Nonpareil Boutique har 20% rabatt med koden 20MM11, gäller till den 31 maj.
Gäller ej E.l.f sortimentent.


Om det trillar in några fler erbjudanden i inkorgen så uppdaterar jag detta inlägg!

1 kommentar: