onsdag 4 maj 2011

Rabatter: 30% hos Coastal Scents



Hade helt glömt bort att tipsa om detta och även om det blir i slutspurten nu så är det ändå en sån bra rabatt att jag inte kan låta bli.
Coastal Scents har just nu 30% rabatt och det gäller allt i hela webshopen! Rabatten gäller till 5 maj, midnatt Eastern Standard time US.

Som ni kanske har märkt så har jag en lite svaghet för just Coastal Scents och jag brukar passa på att beställa när de har rabatter. Senast så beställde jag ett gäng med Hot Pots som jag inte har lagt upp bilder på än men jag ska lägga upp det ikväll i alla fall. De swatches som jag har uppe på bloggen kan ni kika på här och här.
Sedan så har ju Coastal Scents fantastiska paletter!

Några av mina favoritborstar har jag köpt från Coastal scents, de använder jag varje dag och de är riktigt prisvärd!

Jag är sugen på att klicka hem några fler borstar, lite gel liners, någon palett och kanske några fler hot pots........

2 kommentarer:

  1. Synd att plånboken ekar tomt, annars hade jag gärna provköpt några sminkpenslar.

    SvaraRadera
  2. Är sugen på att testa borstarna men jag har redan allt allt för många :P

    SvaraRadera