måndag 16 maj 2011

Nyshoppat: Hot pots från Coastal scents

För ett tag sen när Coastal Scents hade rabatt på sina hot pots så beställde jag 8 st, egentligen så hade jag tänkt beställa 12 st men kände att jag kanske skulle begränsa mig lite i alla fall.
Jag försökte välja färger som jag inte hade sen tidigare och jag blev väldigt nöjd med de jag beställde. Vissa skulle jag ha önskat mig lite mer pigmentering ifrån men på det stora hela så är jag välidgt nöjd.
S18- gula skugga som drar mot grön med skimmer i sig.
M03- Matt grön med lite gult i sig.
S09- aprikos skugga med skimmer i sig, ska påminna om MAC Paradisco fast med skimmer.
ME15- brunröd skugga med skimmer i sig, jag har använt denna till den den här sminkningen.
ME12- rosa skugga med skimmer.
ME05- Lila skugga som drar mot rosa med skimmer.
ME04- brunlila skugga med skimmer.
ME13- guldbeige skugga med skimmer som ska påminna om MAC All that glitters.
Skuggorna kommer i samma ordning som de är på bilderna, utom på den översta bilden som jag har råkat lägga tvärtom...Bilderna är med blixt och utan blixt.

Jag kan varmt rekommedera Hot pots, de flesta är av riktigt bra kvalite och de är inte alltför dyra heller.
De kostar $4.49 st och jag brukar alltid passa på när de är rabatt så totalt så kostade dessa skuggor mig $27.40, ungefär 175 kr.
Om man beställer 12 st Hot pots så får man en tom palett på köpet.

2 kommentarer:

  1. Tycker dessa ser riktigt fina ut. Speciellt de med skimmer!

    SvaraRadera
  2. Emma: De är otroligt snygga, har använt en del av dem och jag är imponerad!

    SvaraRadera