torsdag 26 maj 2011

Favoriter i väskan: Läppprodukter


Tänkte att det kunde lämpa sig med att ta en lite snabbkoll på vilka favoriter som göms i min väska och idag så blev det bara läpprodukter. Jag släpar förvisso med mig en neccesär men den har jag mest med mig för att det blev stressigt imorse så jag hann inte sminka klart mig.

Jack Black Intense Therapy lip balm Natural Mint & Shea butter:
Jag har torra läppar så får mig är det viktigt att återfukta dem under dagen och jag har nyligen hittat en mirakelprodukt som jag använder varje dag och har i flera olika sorter. Det här är min favorit att ha under dagen. Det känns verkligen att det är mint i då det blir en pirrande känsla på läpparna en stund.

The Bodyshop Honey bronze Lip nectar Honeycomb:
Har inte haft den särklit länge men har bilvit en vardagsfavorit ändå. Den återfuktar bra under dagen samtidigt som den ger glans och lite skimmer.

MAC Play Time:
Om jag är sugen på läppstift så faller valet just nu på Play time från MAC Quite Cute. Play time är en cremesheen men känns och ser mer ut som ett Glaze. Jag älskar lila läppstift och denna är nog förutom Lavender Whip en av mina favoriter bland alla mina läppstift.


Jack Black Lip Balm Natural Mint & Shea Butter, The Bodyshop Lip nectar Honeycomb, MAC Play Time

1 kommentar: