onsdag 13 april 2011

Snabb & enkel: Binge och Raisin


Igår hade jag bråttom till jobbet och han i princip bara slänga på mig foundation och concealer innan det var dags att springa ut till bussen. Jag slängde ned lite rouge i smin sminkväska och bestämde mig för att piffa upp mig lite på jobbet istället. Som tur är så går jag ofta omrking med en massa saker i väskan och jag lyckades hitta en eyeliner för att pigga upp looken lite. Binge är en fantastiskt fin blå eyeliner från Urban Decay och den sitter också väldigt bra.

Ansikte: Nvey Eco Moisturisning Fluid i 510
Skin Food Dark circle concealer cream i 01
Lumiere Minerals Salmon concealer
NYX blush i Taupe
The Body shop Roseflower blush i Pink

Ögon: Urban Decay primer potion
Urban Decay 24/7 liner i Binge
D.j.v beautenizer Fiberwig LX Mascara

Läppar: Clarins lip tint i Raisin

4 kommentarer:

  1. Det blev jättefint! Jag springer bara runt med femtioelva läppstick i handväskan men inget annat.. =)

    SvaraRadera
  2. Helt fantastiskt fint! Binge är verkligen vacker, och du har verkligen fångat den bra!

    SvaraRadera
  3. Så himla läckert med Binge till dina vackra ögon!

    SvaraRadera
  4. Roxcat: Tack så mycket! Jag försöker städa lite i väskan men just nu så tror jag att jag släpar runt på i alla fall fyra läppstift, fyra gloss, tre läppbalsam och så lite eyeliners också....

    Kerstin: Binge är otroligt, är nog en av mina favoriter!

    Sminkan: Tack så hemskt mycket!

    SvaraRadera