söndag 10 april 2011

Shoppingtips: 30% rabatt på Hot Pots från Coastal Scents


Tänkte att jag lite snabbt skulle tipsa om att Coastal Scents just nu har 30% rabatt på sina Hot Pots.
Rabatten gäller till den 11/4 midnatt Eastern Standard time USA.

Jag har en hel del Hot Pots och jag tycker att de är riktigt bra, vissa är bättre än andra men överlag så har jag varit riktigt nöjd med de jag har köpt.
Ni kan se swatches här och här.

Mina favoriter bland mina hot pots är:
M22 en matt mellanbrun skugga.
M06 en matt svartbrun skugga.
S35 en brun skimrig skugga som sägs påminna om Satin taupe från MAC.
S15 en korallig skirmig skugga.

Sminkan har också en hel del Hot pots som hon brukar använda i sina sminkningar.

4 kommentarer:

  1. Kerstin: Visst är det, jag tänkte köpa 12 st först för då får man en gratis palett med på köpet men beslutade mig tillslut att det kunde kanske räcka med 8 st....

    SvaraRadera
  2. Åhhh missade rabatten... Måste kolla in dina swatches, fast nu måste jag kila och hämta sonen från skolan.

    SvaraRadera
  3. Carina: Jag köpte ju några stycken denna gång också så det kommer mer swatches!

    SvaraRadera