måndag 18 april 2011

Mavala Sweety

Sommaren 2007 hade jag två st Mavala lack som jag tyckte hemskt mycket om och som jag använde väldigt mycket. Dessa två lack försvann spårlöst efter ett tag och trots att jag letade på alla logiska ställen så hittade jag dem inte.
För några veckor sen så gick jag igenom ett gäng med böcker som låg i en låda och vad hittade jag i den, jo de två nagellack.....Jag borde ha letat på ologiska ställen på en gång.

Mavala Sweety ingick i sommarkollektion 2007 och är ett barbierosa krämlack. Det täcker bra, jag använder som vanligt tre tunna lager, och det torkar på het ok tid.

Jag använt Scratch nails No yellow nail som baslack, tre tunna lager Sweety och snabbtorkade Seche Vite som överlack.
På bilden har jag haft lacket i ungefär 4 dagar och om ni undrar varför det är lite repigt så tyckte jag att det var en bra idé att sträcka ned handen i väskan och repa lacket mot en nagelfil....

Det andra lacket som hittades heter Milky och kommer att dyka upp om några dagar på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar