söndag 10 april 2011

Barielle Myrza's Meadow och Nubar Tiara


Förra året köpte jag en hel del lack från Barielle genom nailmail och en del har bilvit liggande otestade men förra veckan så var jag sugen på något vårigt och valde därför den ljusgröna nagellacket Myrza's Meadow från Barielle.

Myrza's Meadow är ett ljusgrönt nagellack med multifärgat, smått holografiskt glitter i sig som syns väldigt tydligt i flaskan. Tyvärr så dyker inte glittret upp på nagel, lacket ser mest knöligt ut men om man tittar nära så ser man att det är små glitterkorn.
Eftersom jag blev lite besviken på glittret i den så tog jag ett lager Nubar Tiara över och då blev den precis så fin som jag önskade att den skulle vara.
Jag har använt Scratchs Nails No yellow nail som baslack, fyra tunna lager Myrza's Meadow och ett lager Tiara. Som överlack har jag använt det snabbtorkande Seche Vite.
På bilder har jag haft lacket i ungefär tre dagar och jag hade lacket i totalt fem dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar