tisdag 22 mars 2011

Zoya Mod Matte Sommaren 2011


Zoya har också släppt en sommarkollektion med matta starka lack.
Zoya Mod Matte innehåller tre lack i starka, klara färger och de verkar väldigt häftiga tycker jag och annorlunda om man jämför med de matta lack som vi sett tidigare. Dessa känns lite mer 80-tal och lockar mig ganska mycket om det inte vore för det aber att matta lack chippar inom timmar på mig oavsett hur jag gör...
Pheobe, ser så otroligt fint ut med skimmret i sig, och Mitzi är de som känns mest intressanta för mig.


Pheobe
- Bright azure with fine electric blue and violet shimmer with a velvety matte finish. The matte finish amplifies the brigth color; this is a matte that positively glows.


Lolly
- Bold, saturated medium magenta pink creme with velvety matte finish. A very colorful new matte style for perfect stand-out Barbie pink nails.


Mitzi
- Funky murky light yellow-toned lime green creme with a velvety matte finish. A new edgy, fun, bright type of matte for a retro mode look.


Swatches finns hos Temptalia, Vampy Varnish och Klara Sugar.
Har man turen att befinna sig i USA eller känner någon där så har ZOYA just nu en BOGO sale, dvs Buy one, get one, på sina sommarkollektioner.
Zoya skickar tyvärr inte internationellt.
Lacken släpptes på Zoyas hemsida den 21 mars.
Källa: Zoya

5 kommentarer:

  1. Alla tre var fina :)

    Går det inte att köpa Zoya i Sverige?

    SvaraRadera
  2. Carina: Men visst är de fina!
    Tror att det är lite svårt att få tag på dem i Sverige. Vad jag vet så är det ingen webshop som säljer dem men jag har hört rykten om att det ska finnas en butik i Göteborg som har Zoya lack.

    SvaraRadera
  3. Sminkan: Jag också, dessa ser så läckra ut. Undrar hur de kommer att sitta dock....

    SvaraRadera
  4. Butiken som säljer Zoya nagellacken heter PURE Cosmetics och ligger på Drottninggatan i närheten av NK i Göteborg.
    Dom har webbshop oxå..

    SvaraRadera