tisdag 1 mars 2011

Nyshoppat: Nagellack och Eyebrow Fix från H&M


Jag var tvungen att köpa nytt ögonbrynsgel då min gamla i princip var slut och dessutom hade färgats ganska mörk av skuggan som jag använder till mina bryn.
Tycker att den är riktigt bra och dessutom för en billig peng.

När jag ändå var där så spanade jag in lite nya nagellack och slog till på Going Bananas, Peppermint Fusion och Spring nails set Lavender Fields med Coral,Dark Purple,Light Purple och Grey.
Hade egentligen inte tänkte köpa Spring Nails men helt plötsligt så stod jag i kassan med den i handen.
Going Bananas och Peppermint Fusion är fantastiskt snygga, har på mig Going Bananas just nu och är mycket nöjd. I flaskorna så kan man tydligt se ett skimmer i lacken, mörkare blått för Peppermint Fusion och grönt för Going Bananas.
Medlemmar har 20% på ett kosmetikaköp också just nu men jag lyckade alldeles glömma bort det när jag stod i kassan.

2 kommentarer:

  1. Fina fynd! Jag var också på en liten H&M-tur häromdagen, man har visst glömt att visa fynden. En sak som jag inte köpte var Perppermint Fushion, det var kanske dumt... Kan du inte visa den på?

    SvaraRadera
  2. Kerstin: Peppermint Fusion är otroligt fint, har den på naglarna nu så jag kommer att lägga upp bilder på den i helgen.

    SvaraRadera