fredag 11 mars 2011

Favoriter i väskan: Läppstift, läppglans och eyeliner



Tänkte att det var dags att köra en favoriter i väskan igen och se vad jag släpar med mig i väskan som jag tycker extra mycket om. Här kan man se vilka favoriter som fanns i min väska sist.

MAC Viva Glam Cyndi
Detta läppstift var limted edition under förra året så det kan vara lite svårt att få tag men om man lyckas så är det ett supersnyggt läppstift.Den är i Luster formula, är riktigt krämig, återfuktande och ger en väldigt snygg glans. Färgen är rödkorallig och klär nog de allra flesta.

Pierre René SweetBerry Gloss Plum Passion
Kvar som favorit sen förra gången, det är ett sånt otroligt fint läppglans och perfekt för att piffa till jobbmakeupen. Luktar godis.

Illamasqua Medium pencil Sorrceress
En ganska mjuk kajalpenna som är lätt att tona ut men som när den torkar lite verkligen sitter där den ska. Pennan ger ett mycket mer svärta än vad som syns på bilden nedan, jag applicerade lite tunnt och råkade sudda ut det när jag höll på och försöka få till ett kort.

5 kommentarer:

  1. Vilket fint smink du har :)

    SvaraRadera
  2. Fina grejer i väskan! Läppstiftet ser jättebra ut.

    SvaraRadera
  3. Vet du nån bra svart ögonskugga som är svart och inte fisgrå? =)

    SvaraRadera
  4. Carin: Tack!

    Kerstin: Tack!

    Fåfängan: Tack, läppstiftet är precis lika underbart som det ser ut!

    Elena: Svarta skuggor kan vara lite kluriga.... Jag har en riktigt svart skugga, Perversion från Urban Decay. Annars så vet jag att Carbon från MAC får bra betyg också. Jag kan kika runt lite.

    SvaraRadera