måndag 7 februari 2011

Nyfiken på: Max Factor Lip Tint

I och med att bilderna från visningarna kom så fick jag också ett mail om en ny produkt som kommer att komma ut i slutet på mars, nämligen Lipinfinity Lip Tint.
Måste säga att jag är väldigt nyfiken på denna produkt!
Illustratören Helena Lindholm har gjort en illustration med hjälp av pennorna, vilket är lite roligt, och visst är den häftig?

Lip Tint är enligt pressinfon:" senaste generationens läppfärg som
är en hybridprodukt med lipglossets genonskinlighet och läppennans pålitlighet"
Som ni ser av den föregående posten som handlade om visningsmakeuperna på Stockholm Fashion week så var detta en produkt som användes flitigt.
På visningen för Back så användes nog de flesta, om inte alla Lip Tintsen.


De färger som jag har spanat in är Pink Princess och Berry Burst men ärligt så ser nästa alla färgena som använts för Back visningen väldigt fina ut! Jag tycker mig ana ett ganska lilarosa färg på hennes läppar som jag tycker ser fint ut, är ju som bekant svag för lila....

Lip Tint kommer att lanseras i slutet av mars och kommer att kosta ca 115 kr.

Jag är som sagt sjuk nyfiken och undrar hur man ska kunna vänta så länge?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar