måndag 21 februari 2011

En beauty 3a #8

Märkte precis att jag nog har hoppat över en omgång av Beauty 3or, men nu går vi i vilket fall som helst vidare till nr 8 utan att bry oss om den saknade sjuan.
Denna gång som vill Lipgloss Bitch att vi listar 3 st paletter som vi älskat lite extra mycket i vinter.
Jag hade två klockrena val och sen slängde jag in en palett som jag köpte i januari och som redan har klättrat högt upp på favoritlistan.

1. Urban Decay Naked palette
Så fort jag såg den så visste jag att jag måste få tag på den. Den verkade helt underbar och en snäll kompis köpte den åt mig när hon var på Irland. Detta är lätt en av mina mest använda paletter och min absoluta favorit. Skuggorna är helt fantastiska och jag älskar denna djup och innerligt!

2. Too Faced Naked eye Palette
Denna köpte jag efter att Skimmerskuggan hade frestat mig med ett antal sminkningar och jag måste säga att jag är väldigt nöjd. Otroligt användbar palett och så otroligt smidig att ta med.
Skuggan Unmentionables är en av favoriterna och den som jag har använt mest.
3. Too Faced Romantic Eye Palette
Denna palett köpte jag ganska nyligen men den får vara med ändå eftersom det är en av mina absoluta favoriter.
Otroligt fina skuggor och precis i min smak, kommer att använda denna väldigt mycket i vår!

2 kommentarer:

  1. Jag skulle kunna sno din lista rakt av, förutom att jag ännu inte hunnit lägga vantarna på Romantic-paletten :)

    SvaraRadera
  2. Kerstin: Kan tänka mig dig, vi har ju lite samma smak när det gäller paletter har jag märkt. Kul att jag kan fresta dig men en palett! Kommer ihåg hur sugen jag blev på Naked eye efter att du visat den i din blogg.....

    SvaraRadera