tisdag 11 januari 2011

Zoya Intimate våren 2011


Zoya brukar släppa otroligt snygga lack och denna vår är inget undantag!
Zoya Intimate släpps i USA den 15 januari och består av sex lack:
Marley
Dove
Caitlin
Dannii
Jules
Gemma

Swatches finns hos Scrangie, Vampy Varnish och Temptalia.

Jag vet att jag kommer att köpa några lack från denna kollektion och det kan vara så att jag slår till på hela. Tycker att kollektion verkar vara väldigt vårig men ljuva färger som ändå har något särskilt över sig. De lack som jag är särskilt förtjust i är Gemma, Caitlin och Dannii men även Marley ser ut att vara väldigt fin men återigen så tycker jag att hela kollektion är fantastisk! Jules ser ut att kunna vara lite småligt Isadoras Metal Glitz.

2 kommentarer:

  1. Jag är riktigt sugen på alla, utom då kanske Marley. Gillar Zoya så dessa ska jag nog ha:)

    SvaraRadera
  2. Nail Polish Junkie: Gillar också Zoya och kommer definitivt att köpa några lack från denna kollektion.

    SvaraRadera