måndag 31 januari 2011

Too Faced Romantic Eye Palette


Ända sen jag såg promobilderna för denna palett eller ja egentligen hela kollektion så har jag varit sugen på den.
De saker som jag suktade mest efter var paletten Romantic Eye, Shadow Insurance Glitter Glue och Glamour dust i Glampire. När jag då såg att Bellme hade paletten till specialerbjudande så kunde jag helt enkelt inte låta bli att klicka hem den och i slutet av förra veckan så landade den i min brev låda.
Denna palett är något tunnare än de föregående då de har tagit bort penslarna som man fick med tidigare men de har fortfarande de tre korten med de olika lookerna kvar. Som ni ser nedan så är den betydligt tunnare, den blommiga är Romantic eye och den andra är Naked eye.

Färgerna i denna är otroligt fina och det ska bli väldigt roligt att prova dem.
Speciellt förstjust är jag i färgern I do, Honeymoon och Ever After.
Från vänster till höger: Bouquet Toss, Honeymoon och Ever After
Kiss the Bride, Cut the Cake och First Dance
Soulmates, I do och Un-Veil

Too Faced och den nya vårkollektion finns att köpa bland annat hos Eleven, Nelly och Pashion.
Paletten kostar 350 kr.

4 kommentarer:

  1. Paletten ser väldigt fin och söt ut!

    SvaraRadera
  2. Skuggorna ser faktiskt superfina ut! Jag har haft noll sug efter denna men jag tror att jag ändrade mig lite nu...

    SvaraRadera
  3. Carina: Paletten är vädligt fina och skuggorna är väldigt bra. Highlighterskuggorna kan tendera att bli lite flammiga men det går att jobba bort ganska lätt.

    Kerstin: Den är så otroligt fin och användbar. Tror jag gillar denna mer än Naked eye....

    EmmaP:Jag är hiskeligt kär i I do, som är en lilagrå skugga. Tycker att det är en väldigt bra palett!

    SvaraRadera