måndag 24 januari 2011

Nyfiken på: Sigmax brush line

Just nu är jag otroligt sugen på att klicka hem tre st borstar från Sigma, nämlingen deras Sigmax serie med borstarna;

F82 Round top kabuki
F80 Flat top kabuki
F84 Angled to kabuki



Har hört så mycket bra om dessa hos Lipgloss Bitch, Fröken Rosa och Dana på youtube.

Jag föredrar att applicera min foundation med fingrarna eftersom jag tycker att jag får en mer naturlig finish då men ibland så vill man ju ha mer täckning och F80 låter verkligen toppen för det. Dana har sagt att det ser airbrushed ut när man lägger foundation med den och det låter ju fantastiskt eller hur?

Funderar att nu när det är löning klicka hem antigen hela settet eller också bara F80 och någon blending brush också....

1 kommentar:

  1. Är också sugen iallafall på en platta kabukin i mitten.

    SvaraRadera