måndag 17 januari 2011

Isadora Ashes to Ashes

Isadora Ashes to Ashes släpptes med höst/vinterkollektion hos Isadora och jag blev redan då sugen på lacket. Ashes to Ashes är en väldigt intressant och vacker färg, den är grålila och den är otroligt klädsam. I flaskan så tycker jag att nyansen går mer mot lila, eller kanske blåbär med mjölk, än vad den faktiskt gör på mina naglar. På naglarna så ser den mycket mer grå ut men en grå nyans som är väldigt kall. Måste säga att jag är otroligt förtjust i detta lack. Jag köpte mitt exemplar hos Kicks när de hade rea, då kostade detta lack endast 19 kr och det tycker jag är ett riktigt kap!


På bilderna har jag Nubar foundation base coat, två lager Ashes to Ashes och ett lager Seche Vite.
Lack höll bra också och det skulle fortfarande pryda mina naglar om det inte vore för att min nagel på långfingret envisas med att skiva sig.

4 kommentarer:

  1. Det här är fint! Insåg nu att jag inte har något grått cremelack än, det måste jag ändra på =)

    SvaraRadera
  2. Skrämmande namn;) snyggt lack:)

    SvaraRadera
  3. Kerstin: Visst är det! Såg att Hunters green mfl också var nedsatta.

    Roxcar: Grå lack är snygga men ajg vill gärna ha en lite tvist på dem och detta lack med sina lila ton har en sån för mig.

    Hanna: Jo namnet är ju lite annolrunda men lacket är snyggt.

    SvaraRadera