fredag 7 januari 2011

En Beauty 3a #5

Nu är det dags för En Beauty3a igen och dessutom årets första.
Denna gång så har Lipgloss Bitch ställt frågan vilka produkter vi måste köpa inom kort, inte så mycket vill utan någon som man verkligen måste ha.

1. Body Butter
Min body butter börjar ta slut och jag behöver köpa en ny. Min absoluta favorit är The Body Shops Body Butter Shea då den är superåterfuktande och dessutom luktar ljuvligt utan att lukta för mycket.
2. Duchkräm
Min duschkräm från Kings & Queens har tagit slut och jag måste köpa en ny, det kommer nog att bli en Kings & Queens igen men frågan
är om man ska slå till på Queen Isabella Cinamon and Orange eller Queen Elisabeth Sugar?

3. Balsam
Mitt balsam från Lanza är på väg att ta slut och jag provade ett annat igår vilket gjorde att min hår blev statiskt idag...Mycket missnöjd. Mitt hår har en tendens att bli väldigt statiskt på vinter och det är ett gissel att få till det så när det har skött sig så bra hela vinter så tänker jag nog inte chansa och byta. Det blir nog Lanza Healing colorcare conditioner igen. Man kanske rent av ska satsa på hela serien, eller ja shampo och balsam i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska tips! Tack för dom! Jag älskar The Body Shops produkter!

    SvaraRadera
  2. Jag behöver också ny duschkräm. Eller ja, behöver och behöver, jag har två duschjellies från lush, men ingen flytande. Och även om duschjelly är lite kul så är det bra att ha en flytande också, om inte annat när man har bråttom.

    SvaraRadera
  3. Junitjej: Varsågod! Tycker också om Body shops produkter, speciellt deras body butter!

    EmmaP: Precis har också fasta tvålar men duschkräm är ju lite snabbare.

    SvaraRadera