tisdag 21 december 2010

Sugen på: Coastal Scents Forever Natural Palette



Ni får ursäkta min tystnad här på bloggen, förra veckan så var det mycket att göra med julshopping då jag var ute lite i sista minuten med julklappar...
Denna vecka passade jag på med att bli tokförkyld, det bröt ut igår alldeles lämpligt på min födelsedag så jag ägnade den åt att först vara på jobbet och sen komma hem och slockna.
Nu ska jag bege mig uppåt till Hälsingland för att fira jul men jag kommer att försöka uppdatera under ledigheten men mammas och pappas dator är lite seg.

I vilket fall som helst så damp det ned ett nyhetsbrev från Coastal Scents där de presenterar en ny palett, Forever Natural Palette. Den har en bladning av matta, satin och skimmerskuggor.
Det ser ut att vara tre st highlighter skuggor, eller i alla fall ljusare skuggor, fem st olika bruna skuggor, en rosa, en plommon och två st lila (alt en lila och en blå).
Jag tycker att den ser otroligt snygg ut och blir väldigt sugen på att klicka hem den.
Den kostar $21.95.

Är man inte sugen på alla färger så kan man också klicka hem den som lösa Hot Pots och de kostar då $4.49 st.

2 kommentarer: