fredag 10 december 2010

Shoppingtips: 20% rabatt hos Coastal Scents


Coastal Scents erbjuder denna helg 20% rabatt på hela sortimentet
Jag är som ni kanske har sett ett fan av deras hot pots, jag har en palett med 12 st skuggor, plus att jag har fem st i en annan palett.
De har nu lanserat några nya Hot pots också och de ser riktigt fina ut. Kan säga att jag är grymt sugen på att köpa fler och 20% skulle sitta jättebra men jag måste nog koncentrera mig på att köpa julklappar.

Av de Hot pots som jag har rekommenderar jag:

M22 en matt mellanbrun skugga
M06 en mörkbrun nästan svart matt skugga, brukar använda den till mina ögonbryn ibland.

S35 en brun skugga som säg lika Satine Taupe från MAC, den är i vilket fall som helst otroligt fin och har ett väldigt fint skimmer.
ni kan se swatches på dem här.

S15 en korallig skugga med skimmer. Sägs påminna om Amber Lights men det håller jag inte riktigt med om, finns en annan MAC skugga som den är mer lik men kan inte komma på vilken.
ni kan se swatches här.
Sen är också S28 och S10 väldigt fina men av mina Hot pots så är det de ovan som jag använt mest och alltså kan rekommedera.

Deras paletter är ju också väldigt fina och det finns några stycken som verkligen är lockande:

Creative me #2 som innehåller metalliska skuggor, dessa finns också som fristående Hot pots.


Winterberry palette fast den är tyvärr slutsåld just och återkommer i januari men som med Creative me så är detta hot pots så man kan alltid köpa dem lösa.


När det gäller deras paletter så brukar det finnas till bättre pris på ebay. Frakten blir nämligen ganska hög om man beställer paletterna.

Jag kan också rekommedera deras borstar, jag har ett par stycken och en del av dem använder jag dagligen såsom Italian Badger round crease brush och pink deluxe oval shadow brush. De verkar också att få hem några nya intressanta duofiber borstar.
Om man bara beställer Hot pots och borstar så blir inte frakten så hög, har för mig att den gick på $10-13 förra gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar