torsdag 2 december 2010

Favoriter i väskan: Läppprodukter och handkräm

Jag bär nog runt på ganska mycket i min handväskan, jag brukar lägga ned läppstift eller läppglans och sen så glömmer jag att ta upp dem igen....
Just nu så har jag några favoriter som jag släpar med mig varje dag.

Aco Rich Care hand cream Canola oil & Q10, på vinter så har jag väldigt torra händer så jag måste smörja in mig flera gånger per dag och har alltid en handkräm i väskan. Just nu så är det denna som är favoriter men jag ska bege mig ut på jakt efter en ny snart då denna börjar ta slut.

E.l.f Mineral lipstick i Cheerful Red, otroligt fint läppstift i en mörkare röd färg, sitter bra och känns bra på läpparna. Min räddning om jag inte riktigt orkar sminka mig så mycket men vill piffa till mig på jobbet.

Pierre René Sweet Berry Gloss i Plum Passion, luktar godis och är otroligt fint. Sitter inte så bra men det var å andra sidan ta tre för 99 kr så inte så farligt dyrt. Dessutom så är det så pass snyggt att jag nog kan förlåta den det mesta.

Mádara tinting lipgloss i Moonkissed, ett ekologiskt läppbalsam som ger ett snyggt subtilt skimmer. Återfuktande och skön på läpparna. Räcker inte riktigt till att återfukta min läppar helt så här nu på vinter.
Uppifrån och ned: Pierre René Sweet berry gloss i Plum Passion, Mádara tinting lipgloss i Moonkissed och E.l.f mineral lipstick i Cheerful Cherry.

Vad har ni för favoriter med er i väskan?

3 kommentarer:

  1. Vilka fina favoriter! Cheerful Cherry ser extra fint ut!

    Jag bär just nu omkring på Cliniderms nya läppbalsam, det är riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. Tack för att vi fick titta - finfina grejor du har! Ska nog visa er innehållet i min väska när jag får för mig att börja blogga igen, det kommer, men just nu är det skönt med en liten paus.

    SvaraRadera
  3. Kerstin: Cheerful Cherry är riktigt snyggt och lätt att variera täckningen. Lättare röda läppar eller väldigt mörka och vampiga.

    Ninni: Tack, tack!
    Ibland är det väldigt skönt med paus!

    SvaraRadera