söndag 12 december 2010

En Beauty 3a #4

Jag fortsätter att haka på Lipgloss Bitch tema 1Beauty3a och denna gång undrar hon vilka tre saker som vi hoppas kunna hitta under granen.

Jag har ett par saker som jag önskar mig men vet att jag inte kommer att få något som helst Beauty-relaterat. Sambon med flera tycker att jag har så att det räcker och blir över....

1. Too Faced Enchanted Glamourland
Paletten verkar ha väldigt fina grejor i sig men det som lockar mest är förpackningen! Hur snygg som helst. 595 kr hos Eleven.

2. Illamasqua Nail Quills
Kanske ganska onödigt produkt men otroligt läcker! £35 hos Illamasqua.

3. Elisabeth Arden Anniversary Quad Plumtones
Den här verkar vara otroligt fin och dessutom väldigt bärbar. Lila är en av mina favoritfärger men jag tycker ofta att det är lite svårt att få till en look som jag känner mig bekväm med på jobbet. Denna ser ut att vara pefekt för det! 279.03 kr hos ASOS.

2 kommentarer: