onsdag 1 december 2010

En Beauty 3a #2



Bättre sent än aldrig hakar jag på Lipgloss Bitch andra tema där man ska lista sina tre favoriter bland krämlacken.

Är inte så förtjust i krämlack, tycker ofta de att de blir lite platta och tråkiga men jag har ju några som jag gillar riktigt mycket trots att de är krämlack!

Nubar Forest: Ett mörkgrönt krämlack som är otroligt vackert, lätt att applicera och håller bra.

Depend 196: Det ärtgröna/Shrekgröna lacket från i våras. Oväntat snyggt på! På bilden så är det lacket på lillfingret och pekfingret som är 196.
Rescue Beauty Lounge Mismas: Mörklila lack, otroligt lätt att lacka med och fint som attan! Tror att det är ganska likt China Glaze Grape Pop.

4 kommentarer:

  1. Jag är inte heller speciellt förtjust i krämlack och äger inte så många men Forest har jag och det är riktigt snyggt

    SvaraRadera
  2. Fina val! Forest ser särskilt fin ut!

    SvaraRadera
  3. Har börjat gilla gröna lack, men har märkt att i alla fall för mig så kan just gröna lack av någon konstig anledning vara svåra att få till snyggt lackade.

    SvaraRadera
  4. Kajlapennan: Forest är otroligt snygg. Jag har faktiskt lite svårt att se tjusningen med krämlack men har ändå förvånandsvärt många...

    Kerstin: Forest är storfavoriten, har några fina blåa krämlack också som är riktigt fina men inga jag hade på bild.

    Carina: Gröna lack är fantastisk! Jag brukar alltid köra med tre till fyra medeltunna lager av lack och det hjälper. Värsta som finns är flammiga lack och speciellt grönt som går mot gult.......

    SvaraRadera