måndag 6 december 2010

Bloggen fyller 2 år!

Såg precis att det är två år sen nu som jag startade denna blogg, tänk vad tiden går fort...
När jag började så var jag otroligt nervös, vem skulle vilja läsa det jag skriver och tipsar om och så vidare. Jag började läsa bloggar och skönhetsbloggar på våren/sommaren 2008 och jag blev fast, ju mer jag läst desto mer vill jag hålla på. På forumet Pret-ty så frågade jag om jag skulle ta och våga ta språnget och börja blogga om skönhet jag också och fick rådet att det bara var att sätta igång.
Sagt och gjort så startade jag bloggen den 6 december 2008.
Jag har lärt mig massor under vägen och träffat/pratat med många fantastiska människor. Beautybloggarna i Sverige har en väldigt fin gemenskap tycker jag där vi stöttar varandra, i alla fall de som jag har kontakt med. Tack för en härlig gemenskap!

Slutligen så jag vill naturligtvist tacka alla läsare för två underbara år!

Avslutar här med den första bilden på mig själv som jag publicerade på bloggen......

5 kommentarer: