onsdag 1 december 2010

Beautiful Blogger Award


Snälla Carina har nominerat mig till Beautiful Blogger Award, tack så hemskt mycket!
Som vinnare så ingår det att man ska kopiera bilden ovan, skriva sju saker om sig själv och skicka den vidare till sju andra personer.

Jag tror att denna har gått runt något varv nu men jag tänker ändå skicka den vidare!

Skimmerskuggan: Visar otroligt fina sminkningar och naglar. Hon verkar dessutom var otroligt trevlig person.

Sminkan: Vackra sminkningar och en av dem som i stort sett alltid lyckas fresta mig till att köpa ett nytt nagellack....

Nailtastic: Vackra bilder på nagellack och dessutom underbara kommentarer från sambon!

Lipgloss Bitch: En av de första bloggarna som jag började läsa och en stor källa för inspiration.

Purity: Finns det någon som gör sådana fantastiska sminkningar?

Katta Kvack: Följde henne redan som Bjooti och är nog den enda livstilsbloggaren som jag följer.

Pssion: Fantastiska recensioner och sminkningar, också en blogg som jag följt länge. Dessutom är Emelie så otrolig trevlig!

1. Jag älskar julen och egentligen hela december med allt vad som hör till. Köpa julklappar, pynta adventspynt, klä julgranen. Älskar hur ljus och hemtrevligt det blir och önskar varje år att jag kunde ha uppe julgranen längre.

2. Kallas för the Crazy cat lady av vissa, har fyra kissemissar hemma som är mina bebisar.

3. Är lite pedentiskt och slarvig på en och samma gång.

4. Om min katter jamar och låter så svara jag tydligen även om jag sover.

5. En av mina största skräcker är Zombisar, de är sjuk otäcka och jag drömmer mardrömmar varje gång jag ser en Zombiefilm. Vilket jag av någon konstig anledning inte kan låta bli att göra. Usch allt det där gnagande på varandra och ljudet.....

6. Drömmer om att bli forensic archaeologist, utblidningen finns endast i England eller USA och kostar ca 100 000.....

7. Älskar att resa utomlands och några av de bästa resorna är till Egypten, Turkiet och Tjeckien.

6 kommentarer:

  1. Hej :) Tänkte bara tipsa om en tävling jag har i min blogg just nu där man kan vinna fina och omskrivna smycken!

    Om du inte är intresserad ber om jag om ursäkt för detta inlägg och önskar dig en fortsatt trevlig dag :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, snälla du! Slarvig och pedantiskt på samma gång är jag också, det är inte lätt =)

    Forensig archaeologist låter extremt spännande!

    SvaraRadera
  3. Lipgloss Bitch: Det var så lite så!

    Kerstin: Det var så lite! Visst är det lite konstigt, borde ju inte gå att vara slarvig och pedantiskt men men...Är lite jobbigt ibland. Forensic archeaologist skulle vara så kul, eller ja intressant i alla fall.

    Sminkan: Varsågod!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för awarden och de fina orden :)

    SvaraRadera