söndag 14 november 2010

Stockholm hela helgen!

Jag har varit i Stockholm hela helgen och bott hos min kompis i Gamla stan, tänkte att jag skulle försöka blogga från mobilen men det har verkligen varit usel mottagning i hennes lägenhet.

I fredags så var jag på en otroligt rolig och intressant bloggkväll som Kicki anordnade, bildbevis kan man se hos Kattis.
Det var mycket intressant vi pratade om pressetik och hur man ska applicera det på bloggar.
Kicki hade bjudit in Justus Bennet, Journalistförbundets etikombudsman, Linnéa Öst, Arga tanten skönhetsredaktör på Tara och Maria Johannesson, pr-ansvarig för L´Oréal, Maybelline och Garnier.
Det var otroligt roligt, så kul att träffa alla! Jag hoppas verkligen att vi kommer att kunna göra om det!

På lördagen så var det dags för mässan Allt för hälsan, jag hade ett antal märken som jag ville spana in och desstuom köpa lite nagellack från Nubar men jag hann inte riktigt med allt jag hade tänkt mig. Kommer att skriva ett separat inlägg om mässan som kommer att komma upp imorgon kväll eller på tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar