onsdag 10 november 2010

Paket från Illamasqua

Jag kunde inte riktigt hålla mig längre utan köpte två produkter från Illamasquas kollektion The art of Darkness, hade lite smått besvärligt när jag skulle välja vilka av alla saker jag ville ha som jag skulle köpa.I torsdags så fick jag min avi och hämtade ut paketet från Ica och kunde knappt hålla mig tills jag kom hem så jag kunde öppna paketet.
Det som jag beställde är pigmentet Alluvium, otroligt fint blått pigment med massor av skimmer/glitter i andra färger och Precision Ink i Alchemy, en eyeliner i guldglitter. Tillsammans med detta fick jag också en broschyr om kollektionen Art of Darkness med bilder på alla produkter och figurer.
Alluvium är nog ett av de finaste pigmenten jag har i min samling och Precision Ink har snabbt blivit en favorit!

2 kommentarer:

  1. Kerstin: De är väldigt fina. Har inte provat pigmentet än men det blir nog snart!

    SvaraRadera