torsdag 11 november 2010

NYX Azure


NYX Azure är ett lack som jag fick när jag gick med i NYX cluben och lacket såg i flaskan ut att vara en klar 10-poängare. Tyvärr så ser man inte glittret som finns i det i normalt ljus under dagtid om man inte tittar väldigt nära så det ser oftat ut som ett vanligt mörkblått lack.
Det är dock en trevlig färg som jag gillar men det är ingenting fantastiskt om man säger så.
Lacket höll faktiskt bra, ungefär 5 dagar har jag för mig och var enkelt att applicera. Jag tyckte att det var lite skirt så jag lackad med 4 lager av Azure, men jag är väldigt petig med att jag inte vill ha VNL (visable nail line).
Jag har Nubar foundation base coat under och Seche Vite över.
Detta är det första lack som jag provar från NYX och detta ger min defintivt mersmak!

2 kommentarer:

  1. Sminkan: Jag är inte helt övertygad, det är fint men inget speciellt. Med tanke på hur fint det var i flaskan så hade jag hoppat på mer.

    SvaraRadera