torsdag 25 november 2010

Last Call Rockstar





Provade äntligen min nya palett från Urban Decay, nämligen Book of Shadows NYC och jag är lite kär! Tänkte inte skaffa denna först men sen när jag fick chansen att få den langad från Irland så slog jag till. Den är otroligt fina, inte bara förpackningen utan skuggorna är superfina! Kortet längst upp är med kallt ljus och kortet här nedanför är taget med varmt ljus.
Ansikte:
Lumiere minerals foundation i Natural Light
MAC Select moisturecover i NC20
Lumiere minerals Salmon Concealer
Yves Rocher Bronzer
The Body Shop Roseflower blush i Pink

Ögon:
Urban Decay Primer Potion
Urban Decay Last call
Urban Decay Bordello
Urban Decay Rockstar
Eyeko Line & Shine dou colour pencil i Super Star
MAC Sculpt & Shape i Accentuate
Isadora Inner liner i Blonde
Isadora WigWham Mascara

Läppar:
Mádara Moonkissed tinting lipgloss
Jag grunda med UDPP och lade sedan Last Call över hela locket med en platt, fast borste. Med samma borste tog jag upp Rockstar och lade skuggan i globlinjen och i det yttre v:et. Med min MAC 217 suddade jag Rockstar för att den skulle blenda in bättre. Vid den inre ögonvrån lade jag Bordello.
Accentuate, hudfärgad skugga, användes som highlighter under ögonbrynsbenet. Den nedre fransraden markerade jag dels med Rockstar, Last call och Eyeko liner Super star.

4 kommentarer: