onsdag 3 november 2010

Barielle Sweet Addiction

Barielle Sweet Addiction beställde jag från Nailmail tidigt i våras men har inte kommit mig för att använda.Sweet Addiction tillhörde Barielles sommarkollektion och
beskrevs som turkosgrön men på mig är den faktiskt mer gräsgrön tycker jag, av någon anledning så blev den grönare med tiden.
Den påminner om hur jag föreställer mig att Misa Dirty Sexy Money ser ut, fast på mina bilder så ser jag att det gräsgröna har plockats upp mer än den mer smutsiga gröna som man faktiskt ser i verkligheten.

Appliceringen är riktigt riktigt bra, det täcker i princip med ett lager och torkar ganska fort.
Jag har Nubar foundation base coat under och Seche Vite över. Lacket höll i ungefär 5 dagar och anledningen till att det har chippat lite på bilden är att jag städade och kom på att jag inte fotat lacket.

4 kommentarer:

  1. Jättefint! Jag håller med om din färgbenämning =)

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin grön, den får mig att längta efter våren!

    SvaraRadera
  3. Kerstin: Det är som sagt lite mer smutsigt grönt i verkligheten men på bilderna är det riktigt gräsgrönt....

    Nailtastic: Visst är det en vårig färg! Gillar den riktigt mycket.

    Sminkan: Visst är det!

    SvaraRadera