tisdag 16 november 2010

Bare Alchemy

Det här har på kort tid blivit en av mina absoluta favoriter, både sminkningen och eyelinern. Illamasqua precision ink är otroligt lätt att måla med och att få jämt, sitter som berg och guldet piggar upp ögat. Sminkningen går superfort att göra och den tar jag till när jag har lite bråttom men ändå vill vara lite mer sminkad.

Ansikte:
Lumiere minerals foundation i Light neutral
MAC Select moisturecover NC20
Lumiere minerals Salmon concealer
Yves Rocher Bronzer
The Body Shop Roseflower blush i pink

Ögon:
Urban Deacay Primer Potion
Illamaqua Precision Ink i Alchemy
Isadora WigWham mascara

6 kommentarer:

  1. Åh så fint! Tack frö påminnelsen om hur tjusigt det är med guldliner =)

    SvaraRadera
  2. Tjusigt! Den eyelinern har frestat mig länge men jag tycker inte att jag får köpa den när jag har usla MAC Uppity...

    SvaraRadera
  3. Ja, visst var lacket fint :)

    Använder mest kajal, men blir mer och mer frestad att testa en färgad eyeliner. Speciellt efter att se sådana här fina bilder.

    SvaraRadera
  4. Jättefin eyeliner. Guld är riktigt snyggt på dig!

    SvaraRadera
  5. Gud vad vacker den där eyelinern är! Har sett den på så många bloggar att jag blivit galet sugen nu :p

    SvaraRadera
  6. Kerstin: Visst är det! Hade inte trott att jag skulle gilla guldlinjer så mycket som jag göra.

    Sminkan:Den är otroligt bra, sitter som sagt som berget. Den går bort om man har en oljerengöring och låter den ligga på en stund.

    Carina: Färgad kajal är otroligt kul, har många olika färger hemma. Favoriter än nog blått, lila, grönt och Alchemy.

    Maya: Tack! den är rikitgt bra också.

    Honi: Den är otroligt vacker. Jag skyller på Maggi jag som frestade mig med denna...Den är suverän, bästa eyeliner jag har testat!

    SvaraRadera