onsdag 6 oktober 2010

Scratch Nails

Scratch Nails höst/vinter kollektion Velvet Luxury ser riktigt fin ut tycker jag. Speciellt intresserad blir jag av 403, 505 och 510.

De har även en annan kollektion som heter Silky creams som består av rödarosa nyanser, inte en kollektion som fångar mitt intresse men den ser ju trevlig ut.
Scratchs Nails har också öppnat en nagelbar på Arlanda där man kan stanna och få en "Fly by Manicure" som tar 15 minuter. Låter som en rolig grej att göra medan man väntar på att flyget ska gå. Fly By Manicure kostar 295 kr.

Jag har aldrig testat några produkter från Scratchs Nails, inte ens den omtalade nageloljan Nail Food, och jag blev därför riktigt glad när jag fick några produkter hemskickade. Ännu gladare blev jag faktiskt när jag öppnade paketet och såg att jag hade fått två lila lack, Scratch Nails Deco &Top coat i Juicy och Black Puprle. Utöver dem så fick jag Let it Dry, snabbtorkningsolja och ett prov på Pomegrant & Fig Butter Blend.





Scratch Nails kan köpas på Åhlens City, Scratchs Nagelbar på PUB, utvalda salonger och deras hemsida.

2 kommentarer:

  1. Kollektionerna du visar lockar mig inte nämnvärt, men innehållet i paketet du fick se grymt fint ut!

    SvaraRadera
  2. Kerstin: Nej de är ju inte så speciella direkt men tre av lacken i Velvet luxury såg riktigt fina ut, ser ut att vara foillack två av dem nämligen. De jag fick i paketet är otroligt snygga och satt hur bra som helst!

    SvaraRadera