tisdag 12 oktober 2010

Scratch Nails Black Purple och Juciy

Scratch Nails Back Puprle är ett svartlila krämlack som täcker i ett lager. I de flesta ljus så ser detta lack svart ut men i starkt ljus så kan man se att det är lila också. Black Puprle påminner lite om OPI Siberian Nights fast snäppet mörkare.
Scratch Nails Deco & Top coat Juciy är ett lila glitterlack, av namnet så antar jag att det fungerar som toplack också och den känns faktiskt inte knölig som glitterlack brukar göra, glittret är också mera finmalt. Juciy ingår i en kollektion som heter La Tropicana som innehåller 3 st deco & top coat och 3 st nagellack, kollektion ser otroligt snygg ut och jag blir väldigt sugen på att prova fler. Titta bara på promobilden....ser de inte fantastiska ut? Bilden kanske inte är så väldigt tydlig men de tre längst till vänster är deco & top coat lacken.

Baslacket är Nubar foundation base coat, därefter har jag ett lager Black Puprle, två lager Juciy och toplacket Seche Vite. Lacken är vädligt lättapplicerade och verkar täcka i få lager, i alla fall Black Puprle som täckte i ett lager. Lacken verkar också vara väldigt hållbara, efter tre dagar så hade jag i princip ingen tip wear men eftersom jag fick en spricka i nagel då så var jag tvungen att ta bort lacket för att kunna laga nageln.


Scratch Nails kan köpas på bland annat Åhlens City och via Scratch Nails webshop och de kostar 110 kr.


Det här inlägget innehåller produkterprover som har skickats till mig i Pr-syfte. Detta påverkar inte omdömmet eller betyget av produkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar