tisdag 19 oktober 2010

Overall Beauty Minerals


Jag beställde för en tid sen några prover från Overall Beauty Minerals, Sminkan har ju visat dem ett antal gånger så jag blev så hiskeligt nyfiken....
Jag beställde Copper Petal, Prince, Plum Pizzaz, Princess och Silver.
De har bilvit liggande i min låda ett bra tag nu men så kände jag att de i alla fall var dags att swatcha dem och jag blev väldigt imponerad måste jag säga.
Jag har lagt skuggorna utan primer på huden och suddat dem lite, titta bara på Copper Petal.....
Övre raden från vänster: Copper Petal och Princess
Nedre raden från vänster: Plum Pizzaz, Prince och Silver


Dessa kan beställas från Overall Beauty, man kan få dem i lite olika storlekar; Sample Size $1.50, 3 gram $4.99, 5 gram $7.99 och 10 grams $11.99.
Jag funderar i alla fall på att köpa större storlekar av både Copper Petal och Silver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar