torsdag 7 oktober 2010

Naked med Unmentionables, Satin Sheets och Pink Cheeks

Jag bestämde mig för att plocka fram min Naked palett från Too Faced igen och leka lite, jag fick snabbt en favorit från paletten och det är den gråa Unmentionables.
Just nu så är jag inne i en fas där jag inte är så förtjust i skuggor med mycket skimmer eller glitter men dessa lyckas fungera ändå trots att vissa av dem är väldigt skimriga.
Ansikte:
Lumiere minerals foundation Light Neutral
MAC mositure cover NC20
Lumiere minerals Salmon Concealer
MAC Sculp t& Shape i Shape/Accentuate
The Body Shop Roseflower blush i Pink
Ögon:
Urban Decay Primer Potion
Unmentionable
Pink Cheeks
Birthday Suit
Satin Sheets
Maybelline the Colossal waterpoof mascara
Som alltid så grundar jag UDPP för att få skuggan att sitta hela dagen. Därefter så lade jag Birthday Suit över hela locket, Unmentionables suddades därefter in i globlinjen. Eftersom det inte blev som jag ville så gick jag över de inre delarna av locket med Satin Sheets och Pink Cheeks.
Som highlighter så har jag använt en blandning av Pink Cheeks och Accentuate. Jag har också lagt Unmentionables vid den nedre fransraden.

3 kommentarer:

  1. Åh så fint! Unmentionables är min favorit också =)

    SvaraRadera
  2. Kerstin: Tack! Visst är den fin Unmentionables, perfekt färg!

    Sminkan: Tack!

    SvaraRadera