onsdag 20 oktober 2010

H&M Spending Cash with Carl

Ni har säkert sett detta lack på flera bloggare på sistone men det tänkte jag glatt strunta i och visa upp mina bilder av Spending Cash with Carl.
H&M brukar faktiskt ha riktigt snygga och riktigt bra lack, de är ju dessutom ganska billiga så det slinker gärna ned ett och annat lack när man är där. Jag föll som en fura när jag såg detta lack, otroligt snygg blå färg och tjusigt skimmer i sig som man bara anar i vissa ljus.
Appliceringen är bra med detta lack, jag har tre tu
nna lager som vanligt. Nubar foundation base coat under och ett lager Seche Vite över. lacket höll dock inte så bra men det kan beror på att jag städade en hel del med ganska starka medel. Men i vilket fall som helst så är det ett otroligt vackert lack och det är svårt att sluta titta på naglarna när man bär det!

2 kommentarer:

  1. haha, heter det spending cash with carl? vilket härligt namn. älskar nagellack o smink som har roliga namn :)

    SvaraRadera
  2. Kajsa: Visst är det ett roligt namn!
    Gillar när man har bra och roliga namn på smink och nagellack också, OPI brukar ju vara bäst men H&M verkar bli bättre och bättre!

    SvaraRadera