torsdag 2 september 2010

Wet n Wild Night Prowl



Jag klickade hem detta lack från ebay för ett tag sen och jag är mycket nöjd måste jag säga.

Night Prowl är ett lila glitterlack med en mörklila bas och resultatet är verkligen otroligt snyggt.
Det krävs i alla fall 3 lager för att få det täckande men jag tycker att ju fler lager man har med glitterlack som det här ju snyggare blir det. Det ser ut att vara en svart bas på bilderna men det är en sån pass mörklila färg att det nästan är svart men man ser tydligen ändå (kanske inte på biledrna) att lacket är lila och inte svart.
Jag använde Seche Vite snabbtorkande överlack men upplevde att det torkande väldigt snabbt mellan lagren.

Bilderna är lite mörka, jag hade tänkt ta bilder i dagsljus men sen så städade jag sönder lacket...
I vilket fall som helst så är det ett otroligt snyggt lack och om ni kan få tag på det så slå till!

4 kommentarer:

  1. Kerstin: Den är riktigt fin, tror att det kan vara en ganska bra dupe till China Glaze Mummy may I, ska jämföra dem i helgen.

    SvaraRadera
  2. Ah, that colour just looks completely gorgeous! :)

    SvaraRadera
  3. Pinch: It's a really beautiful color!

    SvaraRadera