söndag 5 september 2010

Shoppingtips: 25% på Gel liners från Coastal Scents och 20% på Cherry Culture



Jag är kanske lite sent ut med den från Coastal Scents då den går ut i natt (amerikansk tid) men tycker ändå att det är en bra rabatt så jag kände att jag måste dela med mig.
Just nu så har Coastal Scents 25% rabatt på sina gel liners så nu kostar de bara $5.21.

Cherry Culture har också rabatt just och den räcker ända fram till den 7 september.
20% rabatt på hela sortimentet med koden LDS20.
Jag funderar på att köpa lite smink från Nyx, har spanat in denna fina lila palett. Vampy Varnich har visat swatches på den här. Det finns också en riktigt snygg Smokey eyes palette, som jag skulle vilja ha. Även den har Vampy Vanrnish swatchat.
Min contouring skugga sjunger också på sista versen och jag hoppas att Nyx Taupe blush skulle kunna fungera istället. Det finns mycket fint att välja på hos Cherry Culture, frakten däremot brukar ta lite lång tid, speciellt när de har rabatter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar