måndag 6 september 2010

Leverans från Transdesign

Förra torsdagen fick jag min mycket efterlängtade leverans från transdesign, det tog ungefär en vecka från det att jag hade beställt till att jag fick paketet.
I denna omgång så blev det;
Orly Space Cadet
Orly Galaxy Girl

Dessa två är från Cosmic FX kollektion som är helt underbar, jag skulle nog vilja påstå att det är höstens bästa nagellackskollektion! De är också mina första lack från Orly så det ska bli spännade att prova. Enligt Temptalia så är dessa också dupes till Mean & Green och Formidable! från MAC Venomous Villains.

China Glaze Awakening som är China Glaze Halloween lack och innehåller Mummy May I, Ick-a-bod-y, Zombe Zest och Fast Forward Top coat.
Har aldig provat fast forward så det ska bli spännade!

5 kommentarer:

  1. Härlig beställning! Awakening-lacken vill jag också ha, men jag får vänta tills lönen kommit. När jag började mitt lacksamlande använde jag upp ett flaskor av Fast Forward. Då tyckte jag det var helt okej, men det torkar inte tillnärmelsevis lika fort som t.ex Seche Vite.

    SvaraRadera
  2. Jag väntar också på leverans från TD. Nästan identisk beställning men istället för Galaxy Girl blev det Lunar Eclipse och så slängde jag med tre till lack. Galaxy FX är ju helt otrolig. Måste nog ha alla ändå även om jag tänkte hålla mig till två-tre från början.

    SvaraRadera
  3. Orlylacken är verkligen fina!

    SvaraRadera
  4. coola nagellack, är dom bra? har nämligen aldrig testat dom. Håller på med nageldesign och det är alltid kul att hitta nya bra lack om du nu kan rekommendera dom :)

    SvaraRadera
  5. Nailtastic: Det ska bli intressant att testa FF men jag överger nog aldrig med Seche Vite!Awakening lacken är jättefina,ska bli kul att testa!

    Pamsan: Lunar Eclipse....den är fin den. Ska nog ta och försöka få tag på den snart också. Galaxy Girl är otroligt fin! Köp!

    Kerstin: De är nog de finaste jag har och den vackraste höstkollektion i år om inte någonsin!

    Jouline: China Glaze tillhör inte mina favoriter, tycker de sitter lite så där på mig. Orlylack har jag inte testat så mycket av utan dessa är de första. De är bra tycker men då jag bara testat som sagt två så kan jag inte säga om det gäller kollektionen bara eller om det också gäller märket.

    SvaraRadera