torsdag 5 augusti 2010

Shoppingtips: 20% rabatt på Elf


Just nu så har E.L.F 20% på allt om du handlar för £10 eller mer! Koden ELFTWENTYEU om du bor i Europa och koden ELFTWENTYUK om du bor i England.

Koden gäller tills klockan 10 den 6/8 (alltså på fredag, imorgon).


Har inte provat så mycket från E.L.F men det finns en hel del som jag har spanat in, vi får se vad det blir. Det som jag tycker ser extra intressant ut är Mineral lipstick i Barely Bitten och Nicely Nude, Studio Eye transformer, Studio Kabuki, Studio Bronzers i Golden Bronzer, Studio Large brush holder och Elf Beauty Encyclopedia i Everyday eyes.


4 kommentarer:

  1. Ok, men seriöst det finns ju inte mycket av värde att handla på ELF - och jag har testat rubbet av deras ehhmm "dyrare" delar av sortimentet!!

    SvaraRadera
  2. Darling: Ja jag har ju inte testat så mycket från ELF men två av borstarna därifrån är jag nöjd med i all fall. Har hört en del bra saker om vissa produkterna och de blir man ju nyfiken på men det verkar vara lite blandad kvalité på grejorna.

    SvaraRadera