torsdag 26 augusti 2010

Nubar Petunia


Nubar Petunia ingår i Sparkle kollektion som släpptes i våras. Petunia var ett av de lack som jag såg mest fram emot och jag blev inte besviken!
Det är ett fantastiskt glitterlack som är så otroligt fint i solljuset så det nästan är lite jobbigt....
Jag hade detta lack under semestern, när det var som varmast, och när jag låg och solade så kom jag på mig själv att betrakta mina naglar ibland.
Lacket appliceras riktigt bra, tror jag har 3 lager på bilden, och torkar fort. Eftersom det är ett glitterlack så är det inte så roligt att ta bort men det kan det vara värt tycker jag.

På bilderna så har jag haft lacket i ungefär 5 dagar men jag tycker att det fortfarande ser helt okej ut. Jag har också knääpt kort både i solen där lacket ser något mer lila ut och i skugga så att ni kan hur fint det faktiskt gnistrar i solljuset.

Jag beställde detta lack via Nailmail men man kan också köpa Nubar från Nailshop.
Nubarlacken kostar 99 kr, förutom de från Prism kollektionen.

4 kommentarer:

  1. Väldigt snygg lila nyans!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar det här lacket! Färgen är så unik och jag kan inte se mig mätt på det. :-9

    SvaraRadera
  3. Det är superfint. Jag har inte testat min flaska än.

    SvaraRadera
  4. Kerstin: Visst är det!

    Nailtastic: Den är så underbar och svår att slita blicken från!

    SminkJante: Den är väldigt fin! Prova, prova!

    SvaraRadera