måndag 30 augusti 2010

Nubar Gem

Gem tillhör den holografiska kollektion Prism från Nubar och jag beställde mitt ex från Nailmail i våras.Alla lacken i kollektionen såg fantastiska ut men jag valde att slå till på bara två stycken av dem; Gem och Prize, då de verkade vara mer holografiska än de andra. Funderar nu också på om jag inte behöver beställa åtminstone Jewel...

Gem är ett brunt/beige lack som också är douchrome då den skiftar i rosa också. I solen så är detta ett helt fantastiskt lack då ser man skiftningarna mot rosa och det holografiska glittret väldigt tydligt. I skuggan däremot eller inomhus så är detta lack inte så upphetsande då det mest ser beige ut med småglitter partiklar i sig.
Gillar ändå detta lack som klara av att vara diskret och uppseendeväckande på en och samma gång!
Appliceringen är riktigt bra, täcker på två lager och torkar fort. Jag har tre lager på bilderna och Seche Vite snabbtorkande överlack.
Gem finns att köpa hos Nailshop och kostar 129 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar