måndag 9 augusti 2010

Isadora Grafitti Nails Black Tag med Vintage Mint

Isadora har släppt 6 st grafitti lack och när jag såg dem i butik förra veckan så slog jag till direkt.
Ja inte på alla sex utan jag nöjde mig med 1 st lack....Black Tag blev det men jag ska erkänna att jag nog nu måste tillbaka och köpa några till. Ska definitivt köpa det vita lack men sen funderar jag också på det rosa, blåa och gröna fast då kan jag ju lika gärna slå till på det gula också så har jag alla....

I vilket fall som helst, i helgen så bestämde jag mig för att byta lack och valet föll då på Black Tag, först hade jag tänkt ta ett rosa eller lila lack under med bestämde mig slutligen för det mintgörna lacket Vintage Mint från Isadora.
Jag lade tre lager av Vintage Mint och sedan väntade jag i ca 4 minuter innan jag lackade med Black Tag.
Det är lite små svårt att få det jämt, man behöver ha ganska rikligt på borsten och ta nageln i så få svep som möjligt då det krackelerar fort.
Avlutade det hela med Seche Vite snabbtorkande överlack.
Jag är mycket förtjust i detta lack och effekten, fick precis en komplimang över mina häftiga naglar! Med mintgrönt lack under så blir det lite av en ödleeffekt tycker jag.

Isadora Grafitti nails finns att köpa på Kicks, Åhlens och liknade och kostar 69 kr.

3 kommentarer:

  1. Snyggt! jag ska nog springa iväg och köpa det vita på lunchen :)

    SvaraRadera
  2. Mikaela: Tack, jag råkade köpa på mig lite fler jag...Så jag har det vita, gröna och det blåa.

    Kerstin: Tack!

    SvaraRadera